Un NU hotarat “Buzaului de 15 minute”! ATENTAT LA VIATA PRIVATA SI LIBERTATEA INDIVIDUALA! Cum vrea TOMA faliment sa ne violeze drepturile fundamentale! Proiectul “Mobilitatii urbane durabilă, plx 47/2023, se află abia in Parlament, dar Toma il aplica!
PREAMBUL – Societatea tot mai devalmasita si impostorii cocotati in fruntea ei pe lipsa de reactie si educatia precara, naste monstri. Sub grijile zilnice, uitam ca indivizi parazitari asemenea primarului orasului – Toma faliment, sustinut de Servicii si Grupuri de interese organizate asemenea Mafiei, pot viola drepturile fundamentale ale omului fara nicio reactie din partea institutiilor statului, deseori complice la acest proces care va duce la grave framantari si convulsii civice. Sub ropotele de aplaudaci ai presei aservite care nu mai este demult “cainele de paza al democratiei”, ci o biata potaie care isi linge osul sub masa stapanului absolut, societatea buzoiana devine din ce in ce mai sugrumata si subjugata acestei “clici de neciopliti”.
Sub poleiala de realizari pe bani si spagi mari, cetatenii au inceput sa se resemneze nevazand nicio posibilitate de evadare legala sau nu, din inchisoare urbana a lui Tomitza zis si “Facalet”! Cu un caracter bolnav, fara scrupule si empatie, decretand pe la paranghelii ca “Buzaul I s-a dat lui”, sprijinit pe oameni ajunsi la varful Guvernului si al Parlamentului, edilul vrea sa transforme Buzaul in “Oras de 15 minute”. Sub aparenta ca vrea binele buzoienilor, cu orice pret, el violeaza constant principiile de baza ale unei societati civile moderne – DREPTUL LA PROPRIETATE PRIVATA SI LIBERTATEA INDIVIDUALA (inclusive cea a libertatii de circulatie)! Asa cum spuneau apropiatii lui, acest individ fara scrupuole si minte prea multa are o “Agenda publica” si alta “Personala”. Cu mari traume din copilarie si familie (?!), Tomitza faliment uraste tot ce este frumos, drept, cinstit si peste nivelul lui de inteligenta. Astfel, neputand sa faca absolut nimic corect si frumos, incearca sa copie tot ce prinde si sa transforme proiectele in ceva “Pentru el si Gasca! “Sa ramana ceva dupa mine…sa isi aduca aminte lumea de mine”…asa gandeste el!!!
TOTUL PENTRU EL, NIMIC PENTRU BUZOIENI!
Dintr-o minte profund frustrata, acest impostor si parazit social, inconjurat de lepre si tradatori, converteste orice idée si proiect bun in ceva urat si schimonosit…”al lui”. Nu stie, sau nu vrea sa stie ca istoria a avut mai multi astfel de indivizi dupa care s-a vrut sa “ramana ceva”, dar pana la urma nu au ramas decat mirosuri pestilentiale ale existentei lor murdare si au fost uitati mai repede decat se credea! De ce? Pentru ca Binele si Furmosul intotdeauna biruie, iar Raul ce pare absolut, nu are radacina, nefiind anterior Binelui si astfel, dupa o perioada de incercare dispare ca un fum! Dar sa vedem de ce vrea acest nabab meltenist sa transforme unul din cele mai curate si cochete si cuminti orase – Buzaul, intr-un municipiu de “15 minute”….
NU BUZAULUI DE 15 MINUTE….ARGUMENTE!
Planul globalist de închidere a oamenilor în orașe digitalizate, pus la cale de Forumul economic de la Davos, ca parte a „Marii Resetări”, în care aceștia să se poată deplasa doar la o distanță de 15 minute de mers cu bicicleta sau pe jos este pus în aplicare și la Buzau, sub pretextul asigurării unei „mobilități urbane durabile” și al „reducerii emisiilor de dioxid de carbon și a noxelor”.
Încurajarea mersului pe bicicletă, pe jos sau cu transportul public este combinată cu descurajarea utilizării vehiculelor personale, după cum scrie în Proiectul de Mobilitate Urbană, tinut secret de cel mai slab primar al Buzaului – Toma faliment!
Descurajarea utilizării autovehiculelor personale este un atac la adresa dreptului de proprietate privată, iar condiționarea deplasării pe termen mediu și lung strict de transportul în comun de orice fel îngrădește, dacă nu cumva desființează cu totul, dreptul constituțional la liberă deplasare.
Primăria lui Toma nu a consultat cetățenii nemțeni dacă sunt de acord cu asemenea îngrădiri permanente ale drepturilor lor fundamentale.
Proiectul de lege vizând mobilitatea urbană durabilă, plx 47/2023, se află abia acum în Parlamentul României, unde sperăm că nu va fi niciodată aprobat, ceea ce înseamnă că Primăria nu are încă un temei legal pentru asemenea modificări structurale ale aspectului orașului.
Daca in alte orase se fac consultari publice sau chiar proteste impotriva acestui plan sinistru, menite sa tragă un semnal de alarmă față de încălcările drepturilor fundamentale ale omului, pe care aceste proiecte le produc, la Buzau, masa de partid (indifferent de care) nus e preocupa decat de subiecte minore sau de cat mai multe “carnete de partid”!
Sa fie clar! Nu avem nimic împotriva amenajării unor spații pentru pietoni și bicicliști, atât timp cât acestea nu condiționează dispariția dreptului conducătorilor auto de a circula liber si NU suntem impotriva modernizarii municipiului si a investitiilor cinstite!
Buzoienii trebuie sa faca o petitie, actiuni in instanta si proteste masive regulate prin care sa se solicite sistarea lucrarilor care au legatura cu „emisii zero de carbon”, care inseamna moartea vegetala, cu descurajarea utilizarii autovehiculelor, dar si cu „transportul inteligent”, „orasul inteligent” (smart city), expresii folosite in Planul de Mobilitate Urbana Durabila (PMUD) cu care analfabetul functional Toma faliment ameteste pe buzoieni!
TREZITI-VA PANA NU O SA FIE PREA TARZIU!
Iulian Gavriluta