
“ECONOMIA” DE TIP BOLSEVIC PRACTICATA DE Toma Faliment si aplaudata de slugile din Primaria Buzau – NU SUNT BANI, insa: “Drăgaica a costat 11 miliarde, Antante – 4 miliarde…iar politistii locali sunt dati afara de la “paza” unitatilor scolare din… “lipsa de fonduri”!

PREAMBUL: Primarul degeaba – Toma zis si Faliment isi continua politica smechera, melteneasca impotriva buzoienilor si a sigurantei acestora. Nu trebuie sa fii expert financiar ca sa iti dai seama ca Nababul de la Palatul Comunal Buzau se foloseste de anuntata Criza financiara pentru a-si umple buzunarele si a-si rezolva problemele personale, ramase restante… Astfel, dupa ce a “rezolvat” Crangul si a pierdut in instanta mai toate procesele legate cu “dezvoltarea” imobiliara de acolo, acum s-a fixat pe resursa naturala – apa potabila, pe care “o dirijeaza” (gratis) catre acolitii sai melteni, ocupati cu cultivarea si productia “inventiilor” pupilului impostor Costica Vanatoru. Dar “agenda sa secreta” nu se opreste aici… Fiind un om fara educatie, razbunator din fire, dar sprijiniti de fosti lucratori ai Securitatii, nu a uitat “palma” data de politistii locali prin pierderea proceselor inca de cand a venit nereprezentativ in fruntea Primariei Buzau. Dupa ce i-a cumparat pe cativa din ei si i-a transformat in tradatori, Faliment continua sa sicaneze abuziv pe restul si sa incerce prin orice mijloace sa-i dea afara din servici.
Pe scurt: GANDIRE DE TIP BOLSEVIC – Gauri in buget, se vaita pe la televiziunile platite din bani publici ca nu mai sunt bani in schimb:
1.Drăgaica a costat 11 miliarde de lei, Antante – 4 miliarde de lei si lista continua…
2. Gradinitele si unitatile scolare din Municipiul Buzau sunt anuntate ca “TREBUIE SA RENUNTE LA PAZA EFECTUATA CU POLITISTII LOCALI!” Motivele sunt ametitoare! Mai jos aveti doua documente oficiale legate de cheltuielile cu Dragaica si adresa catre directorii mentionati!
CONCLUZIA: PENTRU A STOPA ABUZURILE SI MAFIA , FALIMENT TREBUIE DEMIS IMEDIAT PRIN REFERENDUM!
PRECIZARI DRAGAICA 2025, CONTRACTE, SUME TOTALE, PRIMARIA BUZAU PRIN CENTRUL ALEXANDRU MARGHILOMAN:
“…Centrul Cultural și Educaţional „Alexandru Marghiloman” Buzău, cu sediul în Buzâu. Str. Ptantelor, nr. 88, cod unic de
inregistrare fiscală 34553714, tel.: 0238721559, e-mail: contabilitate ccam.ro.
2. Denumire servicii: Servicii de organizare de evenimente auiturale, ce vor avea loc în cadrul Târgului
„Drâgaica”, ce se va desfâșura în perioada 07.06.2025 – 24.06.2025.
3. Cod CPV: 79952100-3 — Servicii de organizare de evenimente culturale
4. Procedura de atribuire aplicată: Procedură proprie in conformitate cu normele procedurale interne
pentru organizarea și desfăşurarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică ce au ca
obiect servicii sociale şi site servicii specifice din categoria celor incluse în Anexa îi la Legea 98/2016
privind achiazițite publice, cu valoare estimată fără TVA mai mică decât cea prevăzută ia art. ? alin. (1), Mt
(d) din Lege.
$. Locul de prestare: Str. Drâgăicii …
6. Cost estimativ: 1.100.000 iei cu TVA
7. Termenul de primire a ofertelor: 12.05.2025, ora 14:00
$. Perioade de velabilitate a ofertelor: 60 de zile
9. Adresa le care se transmit ofertele: Ofertele vor îi depuse la sediul Centrului Cultural şi Educaţional
„Alexandru Marghiloman” din str. Plantelor, nr. 88 – Buzău, Compartiment Financiar-Contabilitate
10. Cerințele autoritâții contractante:
Otertantul va prezenta oferta detaliată pentru serviciile de organizare de evenimente culturale, care
inciud:
a) Selectarea și organizarea de spectacolele grupate pe seri tematice, muzică populară, ușoară, de
petrecere, etno, rock, folk, urban trap, susținute de formații și interpreți consacrați din România și
Republica Moldova, precum și de artiști buzoieni în perioada 07.06.2025 -24.06.2025, zilnic, începând cu
ora 18:00 până la ora 22:00.
b) Asigurarea prezentării și moderării târgului și a tuturor activităților incluse în programul oficial ai târgului
€) Servicii anexe și conexe organizării târgului (pază, tosiete, igienizare, salvare și puncte de prim ajutor),
inclusiv achiziția de materiale necesare amenajare spațiu și resiizare târg
0) Realizarea conceptului grafic și tipărirea materialelor publicitare şi de marketing (mash-uri, bannere,
afişe, tricouri, ecusoane, închiriere spaţii publicitare, spoturi radio etc.)
e) Personal specializat (dj, moderator, etc.)
î) Servicii foto-video
Ş) Servicii de cazare și masă
=
2 20 Spatuacolele vor fi stabilite de prestatorul ofertant, ….
Oferta de preţ va cuprinde suma totală a cheltuielilor prevăzute de prestatorul ofertant (onorari
artiști, prezentatori, drepturi de autor, drepturi conexe dreptului de autor, impozite și tane, transport,
cazare și masă artişti, echipamente, obiecte necesare pentru dotarea spațiilor, servicii etc.).
11. Criteriul de atribuire: „Cal mai bun raport calitate-preț”
ADRESA CATRE UNITATILE SCOLARE DIN MUNICIPIUL BUZAU – REFERITOR LA INCETAREA CONTRACTELOR CU POLITIA LOCALA BUZAU
“Prin prezenta, având în vedere:
– procesul – verbal nr. 38133 din 07.03.2025 al Comisiei locale de ordine
publică înființată în baza Legii 155/2010 a Poliţiei Locale. constituită la nivelul
Primariei municipiului Buzău în baza Hotărârii Consiliului Local al Municipului Buzău
nr. 22/27.02.2025, în care s-a analizat oportunitatea menținerii pazei la grădinițele din
municipiul Buzău cu personal contractual din cadrul Direcţiei Poliția Locală Buzău:
– rapoartele de evaluare și propunerile de tratare a riscului la securitate, din
care rezultă faptul că, grădinițele sunt amplasate în zone rezidențiale iiniştite, cu risc
scăzut de infracţionalitate, fără evenimente/incidente în perimetrul sau imediata
vecinătate a acestor unități;
– lipsa pazei umane la nivel naţional la unități similare;
– diminuarea personalului contractual din cadrul Direcţiei Poliţia Locală și
suspendarea organigramei prin Decizia Instanței în dosarul nr. 2672/114/2023.
Recomandări:
– sisteme de supraveghere video în zona de acces și perimetru:
– sisteme de control al accesului/uși cu cod sau cartele acces, alarme.
– sesizarea orcărui eveniment la dispeceratul Poliţiei Locale tel. 0238/9585.
Faţă de cele mai sus expuse, vă aducem la cunoștință că începând cu data de
23.06.2025, nu se mai asigură paza la grădinițele din municipul Buzău cu personal
contractual din cadrul Direcţiei Poliția Locală”.



















